banner02

News

Tavola PP ignifuga

A tavola PP ignifuga si riferisce à u plasticu PP cù ritardante di fiamma, è pò passà a prova ROHS, ùn cuntene piombo, cromu, mercuriu è altri sei metalli pesanti.U polipropilene ùn hè micca tossicu, inodore, senza gustu, u polimeru d'alta cristallu biancu latte, a densità hè solu 0,90 - "0,91 g / cm3, hè una di e variità più ligeri di tutti i plastichi.Fiamma ritardanti bordu PP hè particularmenti stadda à l 'acqua, tassu absorption acqua hè solu 0. 01%, pisu molekulari di circa 8 mila 150 mila.

Caratteristiche di i pannelli PP ignifughi
U bordu di PP ignifugo hà e caratteristiche di resistenza à alta temperatura, infiammabile, autoestinguente.Piastra ritardante di fiamma, cunnisciuta ancu com'è ritardante di fiamma, ritardante di fiamma, ritardante di fiamma, cum'è compensato, u tagliu rotativu hè fattu in legnu o da un pianu di legnu quadratu tagliatu in picculi pezzi di legnu quadru di legnu trattamentu ignifugo cù colla adesiva inseme di novu dopu à trè strati o plywood multilayer, di solitu cù un numeru imparu di strati di legnu, è fà u stratu adiacente di agglutination perpendiculari direzzione fibre di legnu.
1, ritardante di fiamma PP bordu resistenza à a corrosione.
2, resistenza à l'impattu di u bordu di PP ritardanti di fiamma: bordu di PP ignifughi di a so materia prima resistenza à l'impattu di polipropilene in u primu plastica.
3, flame retardant bord PP invechje resistenza: flame retardant bord PP stabilità di qualità, bona resistenza invechje, terra, sottu terra pò esse intarratu, 50 anni di invechje.
4 pannelli ignifughi in PP salute micca tossicu: pannelli ignifughi in PP materia prima polipropilene senza gustu, micca tossicu, inodore, in sè stessu micca corrosivo, assai salute ambientale.

Applicazione di pannelli PP ignifughi
Attualmente, a tavola PP ignifuga hè stata largamente usata in l'industria chimica, a fabricazione di machini, a fabricazione di l'equipaggiu elettronicu, a fabricazione di l'automobile, a minera, l'ingegneria di cumunicazione, a custruzzione di energia è altri campi.

Pannelli ignifughi in PP di qualità ignifughi
Attualmente, ci sò parechji metudi per valutà a ritardanza di fiamma, cum'è a determinazione di l'indice d'ossigenu, a prova di combustione horizontale o verticale, etc. U gradu di ritardante di fiamma di plastica aumenta passu à passu da HB, V-2, V-1 à V-0. :
1, HB: u più bassu ritardante di fiamma in u standard UL94.Richiede una velocità di combustione di menu di 40 mm per minutu per campioni da 3 à 13 mm di spessore;Per i campioni di menu di 3 mm di spessore, a velocità di combustione hè menu di 70 mm per minutu;O esce à u segnu di 100 mm.
2, V-2: dopu à dui testi di combustione di 10 seconde nantu à a mostra, a fiamma si spegnerà in 60 seconde.Pudete avè a combustione cascata.
3, V-1: dopu à dui testi di combustione di 10 seconde nantu à a mostra, a fiamma si spegnerà in 60 seconde.Nisun materiale incendiariu pò falà.
4, V-0: dopu à dui testi di combustione di 10 seconde nantu à a mostra, a fiamma si spegnerà in 30 seconde.Nisun materiale incendiariu pò falà.


Tempu di Post: 31-May-2022