banner02

News

U pannellu di u tank di assorbimentu d'acqua UHMWPE

U pannellu di u tank di assorbimentu d'acqua UHMWPE hà e caratteristiche di alta qualità, spessore uniforme, superficia liscia è piatta, boni pezzi resistenti à u calore, ottima via chimica, insulazione elettrica, non tossicu, bassa densità, saldatura è trasfurmazioni faciule, resistenza chimica eccellente. , resistenza à u calore è resistenza à l'impattu.Hè unu di i plastichi di l'ingegneria chì attualmente risponde à i requisiti di prutezzione ambientale.

Introduzione di prestazioni di raschiu PE per a placa di copertura UPE di u pannellu di cisterna di assorbimentu d'acqua di polietilene polimeru:

1、A temperatura di serviziu di u raschiu PE di u platu di copertura di u tank d'aspirazione UPE hè 100 ~ 110 ℃.Hà una bona resistenza à u friddu è pò esse usatu à - 269 ℃.U pruduttu cù una densità di 0,985 g / cm3 è un pesu molekulari di 2 milioni hà una resistenza di rottura di 40MPa, un allungamentu à a rottura di 350%, un modulu elasticu di curvatura di 600MPa, è un impattu d'impattu cuntinuu di a tacca cantilever. .Quantità di abrasione (Metudu MPC) 20 mm.

2 、 pannellu di cisterna di assorbimentu di l'acqua di polietilene di polimeru UPE platina di copertura PE scraper in u nostru travagliu di ogni ghjornu, i pannelli di assorbimentu d'acqua cumuni includenu pannellu di assorbimentu d'acqua di tippu vacuum, panel vacuum coating, pannellu di polietilene, ecc. circulazione è adattabilità fisiologica, è ùn hè micca corrosivu;U pannellu assorbente d'acqua di tippu vacuum hà e caratteristiche di alta forza meccanica, coefficient d'attritu chjucu, disidratazione uniforme, etc., è ponu migliurà assai a vita di serviziu di u pannellu è a reta di casu.


Tempu di pubblicazione: 27-oct-2022