banner02

News

L'usu di parti non standard di Nylon

Parti di nylon non standardanu una larga gamma di applicazioni è ponu rimpiazzà bè u ferru, u ramu, l'azzaru è altri materiali.I pezzi di nylon non standard sò resistenti à l'usura è à a corrosione, è sò prudutti impurtanti per rimpiazzà e parti resistenti à l'usura di l'equipaggiu meccanicu.Pò esse usatu in pezzi di fabricazione di l'automobile, attrezzature chimiche è altre parti, pezzi di usura, ingranaggi, boccole, connettori strutturali, impellers, etc.

I pezzi di nylon non standard ponu esse aduprati in i seguenti intervalli

23mm-Nylon-Plastic-Roller-Porta-Doccia-Cuscinetti-625zz
H9fc0b093cbc0429989e193377b6d4168e

Parti di nylon non standardsò largamente usati in l'energia elettrica è a machina, cum'è anelli di sigillatura, maniche, impellers, containers chimichi, navette, viti, etc.

1. Nylon parti non-standard hannu una bona resistenza à l'usura, è u coefficient di attritu hè in generale 0,1-0,3, vale à dì, u coefficient di attritu di panni di plastica fenolica hè 1/4, è u coefficient di attritu di l'alia di bastone hè 1/3.Materiale lubrificante.

2. I parti in forma di nylon anu una alta durezza, forza di trazione, forza di flexural, forza d'impattu è allungamentu altu.A so forza di compressione hè uguale à quella di u metallu, è a so forza di fatigue hè equivalente à quella di u ghisa è a lega d'aluminiu.

3. Nylon parti non-standard hannu pruprietà chimica stabile è ùn sò micca affettati da sustanzi chimichi (alcohol, alkali dèbuli, oliu, hydrocarbon, etc.).

4. Nylon parti non-standard hannu tanti vantaghji, cum'è u pesu ligeru, resistenza à l'oliu, bona tenacità, forte resistenza à l'usura, è a resistenza di scossa.sò largamente usati.

5. Nylon parti non-standard hannu forti resilience, pò esse piegate, ma micca deformatu, è mantene a forma originale è resiste à l'impattu.

6. In certi prughjetti senza oliu lubricating, Nylon parti non-standard hannu supiriuri a resistenza di usura è self-lubricating prestazione cà azzaru di carbonu, bronzu, laminate fenolicu è ghisa, chì ponu effittivamenti salvà assai energia.

7. Paragunatu cù u metallu, i pezzi di Nylon non standard anu un modulu più chjucu cà u metale, è ponu riduce assai a vibrazione, chì furnisce un metudu praticu per prevene u rumore megliu cà u metallu.

41BPD1UvACL
51gtoP79R9L

Tempu di post: 14-10-2022