banner02

News

Rapportu d'analisi di u mercatu globale di film plastichi è fogli (PA, PVC, BOPP, LDPE/LLDPE, HDPE, CPP) 2022: SABIC è l'industria PE di u Regnu Unitu si uniscenu in tutta a catena di valore

DUBLIN–(BUSINESS WIRE)–Films & Fogli di Plastica Globale per Prodotti (PA, PVC, BOPP, LDPE/LLDPE, HDPE, CPP) per Applicazione (Imballaggio, Non-Imballaggio) Materiali Dimensione Mercatu, Share è Analisi di Tendenza » ), Rapportu per regione è segmentu, 2022-2030 "hè statu aghjuntu à l'offerta di ResearchAndMarkets.com.
U mercatu glubale di film plasticu è foglia hè previstu di ghjunghje à 196,23 miliardi $ US da 2030. U CAGR hè previstu di 5,5%
A crescente dumanda di film plasticu in u settore agriculu hè un mutore maiò di u sviluppu di l'industria.In u settore agriculu, i pannelli di plastica sò principarmenti usati per a custruzzione di serre, rivestimenti bassu di tunnel, rivestimenti è tunnel per pedoni.
I fogli HDPE sò ancu assai usati in l'agricultura.Queste membrani sò furnuti cù parechje fila di membrani chì cuntenenu parechji pori chì aiutanu à e piante à crescenu è sviluppà megliu. Sò ligeri, assai durable, resistenti à l'intemperie, à a corrosione è à u ligame, è impermeabili. Sò ligeri, assai durable, resistenti à l'intemperie, à a corrosione è à u ligame, è impermeabili.Sò ligeri, assai forti, resistenti à l'intemperie, resistenti à a corrosione, resistenti à a galling è impermeabili.Sò ligeri, assai durable, resistenti à l'intemperie, resistenti à a corrosione, resistenti à l'adesivi è impermeabili.
In l'industria di l'alimentariu è di e bevande, a dumanda di l'alimentu trasfurmatu aumenta ulteriormente l'usu di film è fogli di plastica in applicazioni di imballaggio. In l'industria di l'alimentariu è di e bevande, a dumanda di l'alimentu trasfurmatu aumenta ulteriormente l'usu di film è fogli di plastica in applicazioni di imballaggio.In l'industria di l'alimentariu è di e bevande, a dumanda di alimenti trasformati hè ancu guidata da l'usu di film plastichi è fogli per l'imballazione.In l'industria di l'alimentariu è di e bevande, a dumanda di alimenti trasformati hà purtatu à l'usu cuntinuu di film è fogli di plastica per scopi di imballaggio. A rapida crescita di l'industria di l'alimentariu è di e bevande in i paesi, cum'è a Cina, l'India, l'Indonesia è a Malesia, hè prevista per aumentà a dumanda di produttu in u periodu previstu. A rapida crescita di l'industria di l'alimentariu è di e bevande in i paesi, cum'è a Cina, l'India, l'Indonesia è a Malesia, hè prevista per aumentà a dumanda di produttu in u periodu previstu.A rapida crescita di l'industria di l'alimentariu è di e bevande in paesi cum'è a Cina, l'India, l'Indonesia è a Malesia hè prevista per spinta a dumanda di produttu durante u periodu di previsione.U rapidu crescita di a produzzione alimentaria è di bevande in paesi cum'è a Cina, l'India, l'Indonésia è a Malesia hè prevista per aumentà a dumanda di prudutti durante u periodu di previsione.
I cambiamenti in l'abitudini alimentari è una preferenza aumentata per l'alimenti trasfurmati ponu aumentà a dumanda di l'alimenti.Inoltre, i participanti di u mercatu pruducianu ancu diversi tipi di plastica secondu e esigenze per l'usu di l'alimentu è i prudutti periscibili.I plastichi amichevuli di l'ambiente sò guadagnatu pupularità in parechje industrii.U diacetate di cellulosa, l'acidu polilatticu (PLA) è RPET sò i principali tippi di plastica ecologica.
Diacetate di cellulosa cuntene una matrice di cellulosa, chì hè un compostu urganicu.Hè custituitu di 90% cuttuni è u restu 40% di legnu.Hè cunsideratu sicuru per l'imballaggio di l'alimentu è hà un altu tassu di cunversione di umidità per mantene l'alimentariu frescu più longu.
Rigulamenti stretti nantu à l'usu di film è fogli di plastica in parechji paesi impediscenu a crescita di u mercatu durante u periodu di previsione.Parechji paesi, cumpresu Bangladesh, Cambogia, Hong Kong, India, Indonesia, Malaysia è Taiwan, impone tassi supplementari nantu à l'usu di film plasticu in l'imballaggio.
In i Stati Uniti, parechji urganisazioni di u guvernu è micca di u guvernu anu ancu parlatu contru à l'usu di fogli di plastica è filmi in l'imballaggi di l'alimentariu biulogica.
5.3.2 Stime è Previsioni di Mercatu di Materiali Non Imballaggi per Regione 2019-2030 (kilotoni) (milioni di USD)
6.1.1 Stime è Previsioni di u Mercatu Globale di Film è Fogli di Plastica, 2019-2030 (kilotoni) (milioni di $ US)
6.1.2 Stime è previsioni di u mercatu globale di film plastichi è fogli per regione, 2019-2030 (kilotoni) (milioni di $ US)
ResearchAndMarkets.com Laura Wood, Senior Press Manager press@researchandmarkets.com 1-917-300-0470 ET Office Hours USA/Canada Toll free 1-800-526-8630 GMT Office hours dial +353-1-416- 8900
ResearchAndMarkets.com Laura Wood, Senior Press Manager press@researchandmarkets.com 1-917-300-0470 ET Office Hours USA/Canada Toll free 1-800-526-8630 GMT Office hours dial +353-1-416- 8900


Tempu di post: 02-09-2022