banner02

News

Rivestimentu di bunker di carbone UHMWPE

I bunkers di carbone in a produzzione di a minera di carbone sò basamenti fatti di cimentu, è a so superficia ùn hè micca liscia, u coefficient di attritu hè grande, è l'absorzione d'acqua hè alta, chì sò i mutivi principali per spessu bonding and blocking.In particulare in u casu di minera di carbone molle, carbone più pulverizatu è altu cuntenutu di umidità, l'accidentu di bloccu hè particularmente seriu.Cumu risolve stu prublema difficiule?

In i primi tempi, per risolve u prublema di u bunker di carbone, era di solitu aduttatu, cum'è piastrelle di piastrelle nantu à u muru di u magazzinu, pusendu piastre d'acciaio, colpi cù cannoni d'aria o martelli elettrici, chì ùn ponu micca solu solu solu, è smashing manuale di u bunker di carbone spessu causatu vittime persunali.Ovviamente, sti metudi Ùn era micca satisfacente, cusì dopu à una mansa di ricerca è esperimenti, hè statu infine decisu di utilizà foglia di polietilene di pesu molekulari ultra-altu cum'è u rivestimentu di u bunker di carbone, utilizendu e proprietà autolubrificanti è antiaderenti di foglia di polietilene di pesu molekulari ultra-altu per riduce u coefficient di attritu è ​​risolve u fenomenu di bluccà u bunker.

Allora cumu installà è quale sò e precauzioni per a stallazione?

Quandu si stallanu u liner di u bunker di carbone, in u casu di grandi cambiamenti in u funziunamentu o a temperatura di l'ambienti, a forma fissa di u liner deve cunsiderà a so espansione o cuntrazione libera.Ogni metudu di fissazione deve esse designatu per facilità u flussu di materiali in massa, è a testa di viti hè sempre incrustata in u liner.Per liners più grossi, a costura deve esse tagliata à 45 gradi.In questu modu, variazioni in longu sò permessi, è un pianu plasticu lisu hè furmatu in u silo, chì hè favurèvule à u flussu di materiali.

Prestate una attenzione speciale quandu installate liners di bunker di carbone:

1. Durante u prucessu di stallazione, u pianu di a testa di u bolt countersunk di u platu di lining deve esse più bassu di a superficia di u pianu;

2. Durante a stallazione di i prudutti di coal bunker lining, ùn deve esse micca menu di 10 bolts per metru quadru;

3. U distaccu trà ogni piastra di lining ùn deve esse più grande di 0,5 cm (a stallazione deve esse aghjustatu secondu a temperatura di l'ambienti di a piastra);

Chì prublemi duvemu attente quandu l'utilizanu?

1. Per u primu usu, dopu chì u materiale in u silo hè guardatu à dui terzi di a capacità di u silo sanu, scaricate u materiale.

2. Duranti l'operazione, mantene sempre u materiale in u magazzinu à l'entrata di u materiale è u puntu di scaricamentu, è sempre mantene l'almacenamiento di materiale in u magazzinu più di a mità di tutta a capacità di u magazzinu.

3. Hè strettamente pruibitu per u materiale per impactà direttamente u forru.

4. I particeddi di durezza di diversi materiali sò diffirenti, è u materiale è u flussu ùn deve esse cambiatu à vuluntà.Se deve esse cambiatu, ùn deve esse più di u 12% di a capacità di u disignu originale.Ogni cambiamentu di materiale o di u flussu affettarà a vita di serviziu di u liner.

5. A temperatura di l'ambienti ùn deve esse in generale più di 100 ℃.

6. Ùn aduprate micca a forza esterna per distrughje a so struttura è i fasteners loose à vuluntà.

7. U statu staticu di u materiale in u magazzinu ùn deve micca più di 36 ore (per piacè ùn stà in u magazzinu per più materiali viscosi per impediscenu caking), è i materiali cù un cuntenutu di umidità di menu di 4% ponu allargà in modu adattatu u tempu staticu. .

8. Quandu a temperatura hè bassa, fate attente à u tempu staticu di u materiale in u magazzinu per evità i blocchi di congelazione.


Tempu di post: 15-ghjugnu-2022